星期一, 1月 16, 2006

送你這對翅膀

紀錄片片尾曲
---------------------------------------------------------
送你這對翅膀

我看到有隻麻雀落在地,看牠的生命似己到盡頭。
我跪下將牠捧在手心中,牠輕聲對我說
朋友
送給你這對翅膀,學習飛翔越過最高山
送給你這對眼睛,學看世上的美事
送給你歡欣的歌,歌頌春天來臨的喜悅
送給你跳躍的心,翱翔在海的那邊

我見另有隻麻雀在沙地,小麻雀生命正開始起步
我輕輕將牠捧在手心中,我微笑對牠說
孩子
送給你這對翅膀,學習飛翔越過最高山
送給你這對眼睛,學看世上的美事
送給你歡欣的歌,歌頌春天來臨的喜悅
送給你跳躍的心,翱翔在海的那邊

1 個意見:

6:57 上午 , Anonymous 匿名 提到...

You're so interesting! I don't thіnk I've truly read through something like that before. So great to find someone with genuine thoughts on this issue. Really.. thank you for starting this up. This site is one thing that is needed on the web, someone with a little originality!

Also visit my webpage ... hcl weight loss

 

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁